Pogoji poslovanja Spletne trgovine Radgonske gorice

Splošni pogoji Spletne trgovine Radgonske gorice so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Radgonske gorice (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Radgonske gorice d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Radgonskih goric d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudnik

Spletno prodajo izvaja podjetje RADGONSKE GORICE Gornja Radgona d.o.o., Jurkovičeva ulica 5, 9250 Gornja Radgona, info@radgonske-gorice.si (v nadaljevanju ponudnik).

Podjetje je vpisano v PRS Poslovni register Slovenije, matična številka 5129494000. Datum vpisa v register je 20.4.1990.

Podjetje je zavezano za plačilo DDV. Davčna številka: SI50521217.

Podjetje RADGONSKE GORICE Gornja Radgona d.o.o. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

 

Ponudba artiklov

Artikli ponujeni preko spletne trgovine Radgonske gorice so del ponudbe oziroma proizvodnega programa podjetja Radgonske gorice d.o.o.

Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.

 

Načini plačila

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo in od ponudnika prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo tega naročila.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). V kolikor kupec ni ustvaril uporabniškega profila, mu je vpogled v pogodbo omogočen na način, da pošlje zahtevek na e-naslov prodajalna@radgonske-gorice.si; sicer pa izpis praviloma vedno prejme tudi na lasten e-naslov ob oddaji naročila.

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu
  • po povzetju ob dostavi
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Maestro, Diners)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški celotnega nakupa.

 

Cene

Cene artiklov na spletni strani so predstavljene kot maloprodajne cene, navedene v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vsebujejo stroškov pošiljanja.

Cene veljajo za elektronsko naročilo izdelkov preko spletne trgovine.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Znižane cene so znižane redne cene, ki veljajo za določen ali nedoločen čas.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.

 

Postopek nakupa

Uporabnik ob izbiri izdelka le tega doda v košarico. S pritiskom na gumb Nakup odda naročilo, ob tem pa se mu pošlje samodejno elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila (izdelki, količine, cene, uporabnikovi podatki ter identifikacija naročila).

Ob oddaji naročila le to gre skozi tri faze:

  1. Naročilo sprejeto – Po uspešni oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika Moja koda.com pod svojim profilom.
  2. Naročilo potrjeno – Če kupec naročila ne prekliče, gre le to v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o nadaljnih korakih. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Naročilo zaključeno – Ponudnik v dogovorjenem roku kontaktira kupca po elektronski pošti. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca, kam se lahko obrne v primeru zamude in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@radgonske-gorice.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Zaradi izredne občutljivosti naših izdelkov, tako vsebine kot embalaže, priporočamo, da v primeru odstopa od pogodbe, to storite nemudoma. Naši izdelki so zaradi svoje narave zelo občutljivi na nepravilno skladiščenje, tako da se lahko zgodi, da je izdelek zaradi nepravilnega skladiščenja uničen.

Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo izključno na TRR kupca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Vrnitev blaga mora biti opremljena s podatki kupca, torej: ime in priimek, naslov, poštna številka in kraj bivanja, št. TRR računa. Zaželena je tudi navedba številke računa in/ali naročila, na katerega je vezano vračilo blaga.

Odstop od blaga ni mogoč, v kolikor gre za personalizirano blago, torej blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje naslednji delovni dan po naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 5 delovnih dni po prejemu naročila.
Čas dostave je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.
Ponudnik si pridržuje pravico, da odstopi od pogodbe in izdelkov ne pošlje (glej razdelek Odveza odgovornosti). O tem bo ponudnik kupca obvestil in se z njim dogovoril o vračilu kupnine.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Blago dostavljamo le na območju republike Slovenije. Za nakupe in dostave v druge države v in izven EU naj se kupec obrne na ponudnika preko e naslovov: prodaja@radgonske-gorice.si ali export@radgonske-gorice.si.

Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.
Strošek dostave je naslednji in je odvisen od teže pošiljke oz. od vrednosti naročenih izdelkov (cena ne vsebuje DDV):

Poslovni paketi Cena brez DDV
do 2 kg 3,2466
nad 2 kg do 5 kg 3,9438
nad 5 kg do 10 kg 4,7604
nad 10 kg do 15 kg 5,5770
nad 15 kg do 20 kg 6,3340
nad 20 kg do 25 kg 7,2966
nad 25 kg do 30 kg 8,3191
nad 30 kg do 40 kg 9,6602
nad 40 kg do 50 kg 11,2736

 

Pri naročilu v vrednosti nad 50,00€ (z DDV) je poštnina brezplačna.

Možen je tudi osebni prevzem blaga v Domu penine (prodajalna Radgonskih goric d.o.o.) v Gornji Radgoni, v času rednega delovnega časa Doma penine.

Pri plačilu po povzetju se pri poštnini obračuna dodaten strošek 1,05€+DDV.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takšnih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

Obenem si pridržujemo pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do strani zaradi tehničnih ali drugih težav ter vzdrževanja. V tem primeru si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, na katera je tehnična napaka kakorkoli vplivala. Tudi v tem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in nadaljnjih potrebnih korakih.

Vse fotografije v spletni trgovini so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Osebni podatki / politika zasebnosti

V podjetju Radgonske gorice d.o.o. se zavedamo kako pomembna je varnost vaših osebnih podatkov,

Vabimo vas, da si v nadaljevanju preberete kako podjetje Radgonske gorice, d.o.o. ravna z vašimi osebnimi podatki.

Spoznali boste katere osebne podatke zbiramo o vas, na podlagi česa jih zbiramo in za katere namene jih obdelujemo.

Politika zasebnosti Radgonske gorice d.o.o. je skladna z zakonom Republike Slovenije in Uredbo GDPR.

Zajema:

  • kontaktne informacije Radgonske gorice d.o.o. in kontakt pooblaščene osebe za varstvo podatkov,
  • pravne podlage in nameni obdelave osebnih podatkov,
  • vrste osebnih podatkov, ki jih zbiramo,
  • uporabo piškotkov in sorodnih tehnologij,
  • upravljanje nastavitev zasebnosti,
  • posredovanje osebnih podatkov,
  • roke hrambe osebnih podatkov,
  • varstvo osebnih podatkov,
  • pravice posameznikov v zvezi z osebnimi podatki, vključno s pravico do pritožbe,
  • spremembe politike zasebnosti.

 

Nameni in uporaba podatkov

Radgonske gorice d.o.o. zbira, beleži, ureja, shranjuje, posreduje in drugače obdeluje osebne podatke, ki jih imamo o vas za različne namene.

  • Identifikacije posameznika,
  • za zagotavljanje podpore uporabnikom,
  • v primeru nakupa pa z namenom izvedbe naročila (dobava, dostava izdelkov, izdaja računa, reševanje morebitnih zahtevkov kupca (reklamacije, garancije),
  • za hrambo zgodovine nakupov,
  • za izvajanje morebitnih postopkov izterjave ter za lastne računovodske in davčne potrebe.

 

Katere osebne podatke zbiramo?

  • Osnovne osebne podatke: ime in priimek, datum rojstva, elektronski naslov, naslov prebivališča, naslov za dostavo, telefonska številka in geslo za zagotovitev varnosti in uporabe naših storitev,
  • podatke o uporabniškem računu spletne trgovine,
  • podatke o nakupu in načinu plačila,
  • zbiramo tehnične informacije vašega brskalnika, računalnika ali mobilne naprave.

 

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah, ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Posameznik ima ustavno in zakonsko pravico do varstva svojih podatkov – pravico do samo-odločanja o svoji informacijski zasebnosti in v tem smislu piškotki pomenijo poseg v njegovo zasebnost. Prav zato nova zakonodaja uporabo piškotkov omejuje.

Nova zakonodaja uporabe piškotkov ne prepoveduje, pač pa zaostruje pravila – pod kakšnimi pogoji in kako je piškotke in podobne tehnologije dovoljeno uporabljati. Ključno je, da morajo biti uporabniki spletnih strani s piškotki seznanjeni in da jim mora biti ponujena izbira, ali želijo, da spletna stran na tak način spremlja njihove aktivnosti na spletu.

Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo

 

Ime piškotka Namen Čas piškotka
woocommerce_cart_hash uporaba košarice seja
woocommerce_items_in_cart uporaba košarice seja
wp_woocommerce_session_ seja 2 dni

 

 

Kršitev pogojev poslovanja

Naročnik v celoti razume in se strinja, da si ponudnik pridržuje pravico do ustreznih ukrepov, ki bi bili nujni ob kršitvah členov tega dokumenta. Taki ukrepi vključujejo takojšnjo omejitev oz. (začasno) zaprtje dostopa do strežniškega sistema in ostalih storitev brez predhodnega opozorila.

Naročnik se zavezuje, da bo varoval svoja gesla in vse ostale zaupne podatke, ki se nanašajo na njegov uporabniški račun ter ponudnika v primeru nepooblaščenega ali domnevnega posega v njegov uporabniški račun takoj obvestil. Nepooblaščen dostop vključuje sum kraje in/ali izgube podatkov, spremembo gesla ali ostalih varnostnih informacij ali katerokoli drug dogodek, ki lahko povzroči ali omogoči nepooblaščen vstop v uporabniški račun naročnika.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@radgonske-gorice.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Radgonske gorice d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Pravna obvestila

Spletna trgovina Radgonskih goric d.o.o., vsi podatki na njej, vsi grafični oz. vizualni in video elementi na tej strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja.

Prodaja in dostava alkoholnih pijač mladoletnim osebam (osebam, mlajšim od 18 let) je prepovedana. Zato mora biti kupec v času oddaje naročila polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik nemudoma odstopi od pogodbe. Kupec s potrditvijo splošnih pogojev ob nakupu potrjuje, da je starejši od 18 let.

 

Minister za zdravje opozarja: prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!